Teot ovat parasta puhetta – haaste kaikille säkyläläisille

Kirjoitimme kuntavaaliohjelmaamme, että Säkylässä on runsaasti kulttuuriperintöä, jota pitää vaalia.

Ryhdyimme tietysti toimeen, sillä teot ovat parasta puhetta, ja lähdimme isolla joukolla lauantaiaamuna 22.5.2021 Säkylän kotiseutumuseolle hävittämään jättipalsamia. Sitä kasvaa aivan valtavasti paitsi kotiseutumuseolla myös monessa muussakin paikassa. Lähtökohtaisesti vieraslajien hävittäminen kuuluu maanomistajalle, tässä tapauksessa Säkylä-Köyliön seurakunnalle. Rakkaudesta kotiseutuun haluamme auttaa, pienilläkin teoilla edesautamme kuntamme menestymistä.

Tulemme jatkamaan hävitystyötä määrätietoisesti ja säännöllisesti – haastamme tähän työhön kaikki muutkin yhdistykset.

TERVETULOA MUKAAN TALKOISIIN!

27.11.2021

Jälleen mukana joulupukkijuoksussa

Säkylän joulun odotus alkoi 27.11.2021