VALTUUSTOALOITE : MULTISPORT AREENAN NIMEN MUUTTAMINEN

siirtää
kunnanhallitukseen
valmisteltavaksi.

Olavi Mäkinen vaikutti meidän kaikkien säkyläläisten elämään monin eri tavoin, useilla elämän alueilla. Hän toimi vuosia aktiivisesti niin Ikääntyvien neuvostossa, kunnallispolitiikassa, Säkylän urheilijoissa kuin Säkylä-seurassakin. Olavi korosti erityisesti lasten ja nuorten sekä ikääntyvien liikkumisen tärkeyttä hyvinvoinnin mahdollistajana. Hän näyttikin meille kaikille hyvää esimerkkiä ihan elämänsä loppuun asti.

Pidämme tärkeänä, että monien elämää koskettaneen upean ihmisen muisto jää elämään vielä hänen lähtönsä jälkeenkin. Esitämme siis, että Multisport Areenan nimi muutetaan Olavin kentäksi.

Säkylässä 9.11.2020

Krista Sorri, Säkylän kokoomus ry. puheenjohtaja

Katja Kuula, Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtaja

Kullervo Kauppi, Kokoomuksen valtuustoryhmän jäsen

Susanna Salo-Kimppa, Kokoomuksen valtuustoryhmän jäsen

13.12.2021

4. valtuustoaloitteemme 13.12.2021

LAUTAKUNTIEN, VALTUUSTON JA KUNNANHALLITUKSEN ESITYKSIIN VAKIONA ARVIO MERKITYKSISTÄ ALOITTEEN PERUSTELUT Lautakuntien, valtuuston ja kunnanhallituksen viranhaltijoiden pohjaesityksiin sisältyy usein laaja sanallinen

13.12.2021

3. valtuustoaloitteemme 13.12.2021

27.10.2021

Historian havinaa 10 vuoden takaa

Kokoomuksen valtuustoryhmä esitti 14.11.2011 olleessa valtuuston kokouksessa aloitteen kuntalaiskummijärjestelmän luomisesta Säkylään muuttavien uusien asukkaiden tueksi.
Aloite toteutettiin kymmenen vuotta myöhemmin Tunne Sä kyläsi -hankkeessa.